.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازي بنياد خيرين کار آفرين

نماينده مردم شهرستان هاي بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: در حال حاضر پول‌هاي راکد فراواني در منطقه وجود دارد که براي به جريان افتادن اين ثروت ها که قابليت تبديل شدن به سرمايه قابل اتکايي را دارد به‌دنبال راه اندازي بنياد خيرين کار آفرين در منطقه هستيم.

احمد علي مقيمي در همايش خيرين مدرسه ساز شهرستان بهشهر افزود: از همه اقشار جامعه که مي خواهند در کارهاي خير شرکت کنند در اين بنياد استفاده خواهد شد و با بازتوليد سرمايه هاي مردم و سرمايه گذاري اين پول ها در بخش هاي توليدي و صنعتي، بخش قابل توجهي از مشکلات منطقه برطرف مي‌شود.
وي اظهار داشت: اساسنامه و اهداف اين بنياد خيريه آماده شده و به‌زودي پس از نشستي که با فرمانداران، بخشداران و شهرداران شهرهاي بهشهر، نکا و گلوگاه برگزار خواهيم کرد، به طور رسمي فعاليت اين بنياد آغاز مي‌گردد.
نماينده مردم شهرستان هاي بهشهر، نکا و گلوگاه با اشاره به طرح هاي در دست اقدامي که چهره محروم منطقه را تغيير خواهد داد، تصريح کرد: يکي از راه هاي رسيدن به رشد و توسعه، برنامه ريزي و مشخص کردن اهداف مديران است که ما براي رسيدن به اين هدف، نقطه مطلوبي که بايد تا پايان سال 89 به آن دست پيدا کنيم تهيه و در اختيار فرمانداران اين سه شهر قرار داده ايم.
وي ادامه داد: مبالغ ريالي طرح هاي پيش بيني شده مشخص گرديده و فرمانداران و ديگر مسئولين اين شهرستان ها بايد تلاش کنند تا با ارائه طرح هاي قابل اجرا، از پول هاي انباشته شده استاني که به شهر خاصي تعلق ندارد به نفع طرح و شهر خود استفاده نمايند.
مقيمي فعاليت خيرين را نقطه شروع آينده درخشان ايران دانست و اضافه کرد: بذل و بخشش و انفاق مال براي رفع نيازهاي مادي و معنوي در جامعه که نشأت گرفته از حس نوع‌دوستي و احساس مسئوليت اجتماعي انسان است، سابقه اي طولاني در جوامع بشري دارد.
وي با اشاره به اهميت مدرسه سازي و نقش خيرين بيان داشت: در عصر کنوني نه تنها توسعه، پيشرفت و استقلال کشورها بلکه حفظ هويت فرهنگي ملت ها نيز در گروي دستيابي به بالاترين سطح از علم و دانش است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1389
نكند خداي ناكرده به نام خيرين اهداف ديگري از زراندوزي جستجو شود. اخيراً تحت عنوان خيرين مسكن ساز شركتي سر بيرون نهاده كه با توجه به سابقه باور خير در آنها نيم رود و صرفاً از اين مسئله استفاده ابزاري براي مجاب كردن برخي مسئولان جهت در اختيار قرار گرفتن پروژه هاي بزرگ مي شود. مسئولان مواظب اين ترفندها باشند
محمودي 5 ارديبهشت 1389
آقاي مقيمي ايده هاي بزرگ و نويي را مطرح كردند . در هر سخراني يك ايده بزرگ مطرح ميكنند . خيلي خلاقيت دارند . اما متاسفانه خيلي ها فقط در سطح طرح موضوع باقي مي ماند و در عمل كاري اتفاق نمي افتدو اين ايده بسيار مهم و نو اميدوارم به سر نوشت در ايدهاي ايشان دچار نشود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.614 seconds.